Skip to main content

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

określający ogólne warunki korzystania ze sklepu loreno.pl


Informacje o Sprzedawcy

  1. Właścicielem sklepu internetowego Loreno.pl jest:
  • Imię i nazwisko / nazwa firmy: Marek Sęczyk
  • Adres prowadzenia działalności / siedziby: Augusta Fieldorfa 19/45, Biała Podlaska 21-500, Polska
  • NIP: działalność nierejestrowana – brak NIP
  • REGON: –
  • Adres e-mail: seczykmarek@gmail.com
  • Telefon kontaktowy: 574 879 281
  1. Sprzedawca prowadzi działalność w formie:
  • działalność nierejestrowana w rozumieniu art. 5 ust. 1 ustawy – Prawo przedsiębiorców

§1 Definicje

Sprzedaż – umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość, za pośrednictwem Sklepu przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej, bez jednoczesnej obecności stron;

Zamówienie – skierowane do Sprzedawcy oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia umowy Sprzedaży Towarów znajdujących się w Koszyku, maksymalny czas na skompletowanie zamówienia i przygotowanie do wysyłki to 5 dni roboczych;

Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu w Sklepie;

Konsument – osoba fizyczna dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

Towar – rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie, będące przedmiotem umowy Sprzedaży;

Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary oraz ich liczba;

Formularz zamówienia – formularz elektroniczny dostępny na stronie internetowej Sklepu, za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienie;

Cena – cena jednostkowa towaru zamieszczona w opisie Towaru, wyrażona w złotych polskich oraz zawierająca podatek VAT;

Przelew – przelew dokonywany za pośrednictwem serwisu płatności internetowych (elektronicznych);

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.


§2 Kontakt ze Sprzedawcą

Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą:

  • drogą mailową: seczykmarek@gmai.com
  • poprzez formularz kontaktowy na stronie: Loreno.pl

§3 Składanie zamówień

  1. Do przeglądania oferty nie jest wymagane konto w Sklepie.
  2. Zamówienia składa się za pomocą Koszyka i przycisku „Dodaj do koszyka”.
  3. Klient podaje dane osobowe i wybiera sposób dostawy oraz płatności.
  4. Kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” oznacza zawarcie umowy i obowiązek zapłaty.
  5. Złożenie zamówienia wymaga akceptacji Regulaminu i Polityki prywatności.

§5 Realizacja zamówień

  1. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca wysyła potwierdzenie na adres e-mail Klienta.
  2. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie wysłania potwierdzenia.
  3. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówień ze źle podanymi danymi.

§6 Cena i płatności

  1. Wszystkie ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają VAT.
  2. Zmiany cen i promocje nie wpływają na już zawarte umowy.
  3. Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.
  4. Metody płatności:
    • płatności internetowe HotPay
    • płatność przy odbiorze.

§7 Dostawa

  1. Dostawy realizowane są na terenie RP i UE.
  2. Formy dostawy:
    • InPost – paczkomaty,
    • kurier.
  3. Czas realizacji zamówienia: 1–3 dni robocze.
  4. Początek biegu terminu:
    • przy płatności online – od momentu zaksięgowania,
    • przy płatności pobraniowej – od momentu złożenia zamówienia.

§8 Odstąpienie od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni.
  2. Zwrot pieniędzy następuje w tej samej formie, chyba że Klient wskaże inną.
  3. Koszt zwrotu Towaru ponosi Konsument.
  4. Prawo do odstąpienia nie przysługuje m.in. przy:
    • towarach personalizowanych,
    • produktach w zapieczętowanym opakowaniu po jego otwarciu (np. higienicznych).

§9 Reklamacje

  1. Towary są fabrycznie nowe i wolne od wad.
  2. Reklamację można złożyć w ciągu 2 lat od dostarczenia Towaru.
  3. Reklamacje należy wysłać na adres e-mail: … (wpisz e-mail do reklamacji).
  4. Powinny zawierać: numer zamówienia, dane Klienta, opis wady.
  5. Sprzedawca odpowiada w ciągu 14 dni.

§10 Gwarancja

Sprzedawca nie udziela własnej gwarancji. Jeśli producent oferuje gwarancję – informacja znajduje się w opisie produktu.


§11 Dane osobowe

Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca:
… (wpisz imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres, NIP/REGON lub informację o działalności nierejestrowanej).

Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności dostępną na stronie … (adres sklepu).


§12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument może skorzystać m.in. z:

  • sądu polubownego przy Inspekcji Handlowej,
  • mediacji,
  • pomocy rzecznika konsumentów.

Więcej informacji: www.uokik.gov.pl.


§13 Pozostałe postanowienia

  1. Treści na stronie sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
  2. Sprzedawca nie odpowiada za przerwy w funkcjonowaniu sklepu spowodowane siłą wyższą lub działaniem osób trzecich.

§14 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane są w języku polskim i podlegają prawu polskiemu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiany prawa, metod płatności, sposobów dostawy).
  3. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.